جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
۳ نفر

سالی پر از کار و تلاش و پر از رفتن و آمدن ،پر از نوشتن و خواندن و پر از تغییر را پشت سر گذاشته ایم؛۳۵۶ روز بدون بازگشت با همه تلخی ها و شیرینی هایش و حالا هم در انتظار ۳۵۶ روز باشکوه و با نشاط.

زکیه سعیدی

همشهری آنلاین - زکیه سعیدی : ۱-شمارش معکوس آغاز شده،زندگی سرعت گرفته و همه مردم تلاش می کنند تا از ماراتن نورزی سال ۱۴۰۱ جا نمانند.حق هم دارند، ۲ سالی می شود که کرونا زندگی اجتماعی و شادی هایشان را مختل کرده و حالا دوباره امید جوانه زده است.برای همین با همه کمبودها ومشکلات اقتصادی در تدارک آغازی متفاوتند.

۲-در سال پر از تغییر۱۴۰۰ که در شهر و محله ها بیشتر از هر زمان دیگر نمود داشت همشهری محله هم  از این تغییرات بی نصیب نماند.

شاید ۱۷ سال قبل که همشهری محله پا گرفت و حتی سال‌هایی که این نهال نوپا در حال جان گرفتن بود کسی تصور نمی‌کرد این نشریه بتواند نزدیک به دو دهه دوام بیاورد. رسانه محلی که افت‌وخیزهای بسیاری را در این مدت تاب آورده است،اما در سال های اخیر بحران کاغذ گلویش را فشرد و به جای انتشار ۲۲ نشریه هفتگی در مناطق پایتخت به ۵ نشریه هفتگی(شمال،جنوب،غرب،شرق و مرکز) تغییر کرد.

اکنون هم چند ماهی است در قالب یک مجله  هفتگی ۴۸ صفحه ای به میان شما مردم محله ها می آید و از دغدغه ها و مشکلات شما می نویسد. معرفی نخبگان و الگوهای محلی  هم  در این نشریه حرف اول را می زند.

اما این روزها ، خبرنگاران همشهری محله با همه توان و تجارب شان آستین بالا زده اند تا با تربیون مجازی ، صدای شما باشند. ظرفیتی که آوازه قهرمان بی نام و نشان کوچه پس کوچه های شهر را حتی به آن طرف آب ها ،هم می رساند.

قطعا مطرح کردن چالش ها و کمبودهای محله های شهر هم در این فضا نتایج بهتری دارد،چراکه دغدغه های شهروندان در مدت زمان کمتری به گوش مسئولان خواهد رسید.بنابراین در آغاز راهی بزرگ هستیم که همیاری تک تک  شما را می طلبد.

کد خبر 665520

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha